Używamy plików cookies, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności
Club
Partnerom
O nas
Nasze atuty
Jak pracujemy
Płatność i dostawa
Carsplace
Blog
Zwroty
Kontakt
+48 53 230-30-00
(9:00 – 16:00)
Linia jest czynna od poniedziałku do
piątku w godzinach 09:00 – 16:00
  • Katalog
    Katalog
  • Club
  • Blog
  • Partnerom
  • Zwroty
  • O firmie
    O firmie
    O nas
    Jak pracujemy
    Nasze atuty
    Płatność i dostawa
    Zwroty i reklamacje
  • Kontakt
  • Koszyk0
+48 53 230-30-00
(9:00 – 16:00)
Linia jest czynna od poniedziałku do
piątku w godzinach 09:00 – 16:00
9:00-21:00 PN-ND
Główna
Katalog
Koszyk
Katalog
A
Acura
Alfa Romeo
Alpina
Aston Martin
Asuna
Audi
B
BMW
Brilliance
Buick
BYD
C
Cadillac
Chana
Changan
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
D
Dacia
Daewoo
DAF
Daihatsu
Daimler
Datsun
Dodge
DongFeng
E
Eagle
Emgrand
Eunos
F
FAW
Fiat
Ford
Freightliner
FSO
G
Geely
Genesis
Geo
GMC
Golden Dragon
Great Wall
H
Hafei
Haima
Haval
Honda
Hyundai
I
Infiniti
Innocenti
Iran Khodro
Isuzu
IVECO
J
JAC
Jaguar
Jeep
K
Kia
L
Lancia
Land Rover
Landwind
LDV
Lexus
Lifan
Lincoln
Lotus
M
MAN
Maybach
Mazda
Mercedes-Benz
Mercury
Merkur
MG
Mini
Mitsubishi
Mitsuoka
N
Nissan
O
Oldsmobile
Opel
P
Peugeot
Plymouth
Pontiac
Porsche
Proton
Puch
R
Ravon
Renault
Riich
Rover
S
Saab
Samsung
Saturn
Scion
SEAT
Skoda
SMA
Smart
Soueast
SsangYong
Subaru
Suzuki
T
Talbot
Tata
Tesla
Toyota
V
Volkswagen
Volvo
Vortex
Z
Zotye
Główna | Blog

Blog

Najnowsze
Popularne
Żegnaj, Alpino

Od 1 stycznia 2026 roku kultowa marka Alpina oficjalnie przejdzie pod skrzydła BMW, jednak rodzinny biznes Bovensiepenów nie zniknie. Firma zmienia nazwę na Bovensiepen Automobile i skupi się na produkcji ekskluzywnych modeli. Fabryka w Buchloe, dział inżynieryjny i kluczowi pracownicy pozostaną na miejscu, a kierunek rozwoju to samochody luksusowe, dopracowane w każdym detalu.

1
Nie dla każdego

Podczas konkursu elegancji Villa d’Este 2025 firma BMW zaprezentowała seryjną wersję konceptu Speedtop — stylowego, trzydrzwiowego shooting brake opartego na coupe serii 8. To rozwinięcie pomysłu z 2022 roku, kiedy na bazie modelu Z4 powstał podobny samochód, jednak pozostał on w jednym egzemplarzu. Teraz jest inaczej: produkcja została potwierdzona, a limitowana seria wyniesie 70 sztuk — zamówienia już ruszyły.

1
Liftback spieszy na pomoc

Premiera nowej generacji Dodge’a Chargera nie należała do udanych. Po debiucie w marcu 2024 roku firma planowała wprowadzić model na rynek już latem, ale pierwsze egzemplarze trafiły do dealerów dopiero w styczniu 2025 — i to tylko w wersji trzydrzwiowego elektryka Daytona. Sprzedaż okazała się rozczarowująca: w pierwszym kwartale sprzedano jedynie 1947 sztuk. Dopiero teraz Dodge uruchomił produkcję wersji pięciodrzwiowej, próbując ożywić zainteresowanie modelem.

1
Renault 5 z Japonii

W Paryżu odbyła się premiera nowej generacji Nissana Micra – tym razem w wersji całkowicie elektrycznej. Miejsce prezentacji nie było przypadkowe: poprzednia Micra również była „Europejką”, bazowała na Renault Clio i produkowano ją we Francji. Jednak model z 2016 roku nie zdołał konkurować z lokalnymi rywalami, w tym z samym Clio. Teraz Nissan podejmuje drugą próbę, stawiając na nową platformę, napęd elektryczny i całkowicie odmienioną koncepcję.

1
Nowy bestseller

Toyota zaprezentowała szóste pokolenie RAV4 – globalnego crossovera, którego premiera odbyła się równocześnie w USA, Europie i Japonii. Choć model bazuje na tej samej platformie TNGA-K i zachował rozstaw osi, otrzymał istotne ulepszenia: wzmocnione ramy pomocnicze i nowe mocowania zawieszenia mają poprawić właściwości jezdne. Wizualnie RAV4 zyskał bardziej masywny i nowoczesny wygląd – wszystkie panele nadwozia są nowe, światła LED mają charakterystyczny kształt, a felgi dostępne są w rozmiarach od 17 do 20 cali.

1
E-Type zmartwychwstał!

Ian Callum, były główny projektant Jaguara i autor większości modeli marki XXI wieku, nie potrafi zapomnieć o przeszłości. Po założeniu własnego studia Callum Design w 2019 roku pracuje nad różnorodnymi projektami – od supersamochodów po elektryczne buggy. Jednak serce twórcy wciąż bije dla klasyki: po dopracowaniu konceptu Jaguara C-X75, Callum wziął się za ożywienie kultowego Jaguara E-Type.

1
Powrót na sawannę

Renault kontynuuje rozwój gamy elektrycznych crossoverów — po jesiennej premierze kompaktowy Renault 4 E-Tech szykuje się do debiutu na rynku europejskim. Sprzedaż rusza w czerwcu, a ceny we Francji zaczynają się od 30 000 euro. Na razie dostępne są tylko wersje z napędem na przednią oś i silnikami elektrycznymi o mocy 122 lub 150 KM, jednak już wkrótce gamę uzupełni wersja z napędem na cztery koła. Jej zapowiedzią jest koncept Renault 4 Savane 4x4.

1
Kolejna próba

Historia odrodzenia marki De Tomaso sięga 2014 roku, kiedy chiński biznesmen Norman Choi przejął prawa do włoskiej firmy. Jednak pierwszy prototyp supersamochodu P72 zaprezentowano dopiero w 2019 roku i przez długi czas pozostawał on jedynie koncepcją. Projekt opóźniała pandemia oraz zmiany lokalizacji produkcji. Dopiero teraz model trafił do limitowanej produkcji. Nowe P72 to kwintesencja analogowego supersamochodu w cyfrowej epoce.

1
Makijaż dla flagowca

Audi zaprezentowało odświeżoną, podstawową wersję elektrycznego sedana e-tron GT quattro — rok po premierze mocniejszych odmian S, RS i RS performance. Nowa wersja to logiczna kontynuacja wcześniejszej gamy modelowej, w której wcześniej również istniała wersja bez dodatkowych oznaczeń.

2
Na cześć dziadka

Jeep Wrangler w wersji Willys od lat łączy wojskowe dziedzictwo z nowoczesnością. W USA specjalne edycje Willys to już stały element oferty – od delikatnych stylizacji po hybrydową wersję Willys ‘41. Teraz nostalgiczny off-roader zawitał także do Indii. Przedstawiono limitowaną wersję Jeep Wrangler 1941 Willys Edition, będącą hołdem dla wojskowego Willysa MB z czasów II wojny światowej.

1
Następca

Volvo przywraca do życia oznaczenie XC70, lecz tym razem pod tą nazwą kryje się nie podwyższone kombi, a zupełnie nowy hybrydowy crossover. Klasyczny XC70 przeszedł do historii w 2016 roku, ustępując miejsca modelom z dopiskiem Cross Country. Teraz jednak Szwedzi postanowili nadać kultowej nazwie nowe znaczenie, dostosowane do współczesnych realiów. Nowy model jest skierowany przede wszystkim na rynek chiński, choć planowana jest również ekspansja globalna.

3
Kompas czasu

Nowy Jeep Compass to ważny etap w historii modelu, zapoczątkowanej w 2006 roku. Wówczas pierwszy kompaktowy crossover marki opierał się na japońskiej platformie, później – na włoskiej. Teraz Compass trzeciej generacji przeszedł na architekturę STLA Medium od koncernu Stellantis, bazującą na zmodernizowanej francuskiej platformie EMP2. Tym samym stał się technicznym krewnym modeli Peugeot 3008 i Citroëna C5 Aircross – i jeszcze bardziej zbliżył się do europejskich gustów.

1
Do korzeni

Tuningowe atelier ABT, znane z modyfikacji samochodów koncernu Volkswagena, po raz pierwszy w swojej historii zaprezentowało restomoda. Bazą projektu stało się kultowe coupe Audi Ur-quattro — rajdowa ikona lat 80., znana jako „pierwsze quattro”. Nowy projekt to nie tylko hołd dla legendy, ale i osobista historia: pod koniec lat 80. taki samochód należał do Hansa-Jürgena Abta, obecnego szefa ABT.

1
Naprzód w przeszłość

Kalifornijska firma Singer Vehicle Design, znana z perfekcyjnych restomodów klasycznych Porsche 911, zaprezentowała swój najnowszy projekt. Inspiracją tym razem była Carrera serii G z lat 80., wyposażona w pakiet Super Sport Equipment. Choć wygląd nawiązuje do retro, bazą jest nowocześniejsze nadwozie Porsche 911 serii 964, które Singer całkowicie rozbiera i wzmacnia przy współpracy z inżynierami Red Bull Advanced Technologies.

1
Koreański AMG

Genesis konsekwentnie buduje swój sportowy wizerunek – po wprowadzeniu do oferty dynamicznej linii Magma oraz uruchomieniu firmowej taksówki torowej na Nürburgringu, koreańska marka zaprezentowała koncept Genesis G70 Track Day Special Concept. Pojazd powstał na bazie „ring-taxi”, w którym pasażerowie mogą poczuć emocje jazdy na prawym fotelu zmodyfikowanego G70.

1
Kiedy zwykłe Ferrari to za mało

Zgodnie z tradycją, Ferrari zaprezentowało udoskonaloną wersję swojego centralnosilnikowego supersamochodu — 296 GTB. Podobnie jak wcześniejsze modele (Challenge Stradale, Scuderia, Speciale, Pista), nowość nosi nazwę 296 Speciale i pojawiła się w połowie cyklu życia modelu. Co więcej, od razu w dwóch wersjach nadwozia — coupe i roadsterze (Speciale A), oba z zachowanym napędem hybrydowym, lecz wyraźnie ostrzejsze i bardziej precyzyjne.

1
4 zamiast 6

Kompaktowe dwudrzwiowe BMW serii 2 od dawna są ulubieńcami entuzjastów motoryzacji – to najtańsze modele z napędem na tylne koła w ofercie marki. Jednak prawdziwi fani torowej jazdy oczekują czegoś więcej. Z myślą o nich BMW przygotowało M2 Racing – fabryczną wersję coupe stworzoną nie na drogi, lecz na tor. I to nie po prostu odchudzona wersja M2 – różnic jest znacznie więcej, niż mogłoby się wydawać.

1
Сhiński awangard

Citroen zaprezentował seryjną wersję drugiej generacji modelu C5 Aircross — SUV-a, który stanie się nowym flagowcem marki w Europie. Nowość zewnętrznie niemal nie różni się od koncepcyjnego prototypu pokazanego jesienią: projektanci zachowali kanciaste linie, charakterystyczne trójsegmentowe oświetlenie oraz nietypowe tylne lampy. Wymiary wyraźnie wzrosły — długość to teraz 4652 mm, a rozstaw osi zwiększono do 2784 mm, co zapowiada więcej przestrzeni w kabinie.

1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Carsplace
Dane firmy
Regulamin sklepu Carsplace.pl
Polityka prywatności
Prawa autorskie
Cargasm Club
O nas
Jak pracujemy
Nasze atuty
Płatność i dostawa
Zwroty i reklamacje
+48 53 230-30-00
info@carsplace.pl
Zaobserwuj nasze aktualności
Bądź na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami, promocjami i atrakcyjnymi ofertami
Carsplace © All Rights Reserved 2024−2025
Partnerzy: DPD
Akceptujemy płatności: Visa Mastercard PayU