Używamy plików cookies, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności
Club
Partnerom
O nas
Nasze atuty
Jak pracujemy
Płatność i dostawa
PolskaPL
Carsplace
Blog
Zwroty
Kontakt
+48 53 230-30-00
(9:00 – 16:00)
Linia jest czynna od poniedziałku do
piątku w godzinach 09:00 – 16:00
PolskaPL
  • Katalog
    Katalog
  • Club
  • Blog
  • Partnerom
  • Zwroty
  • O firmie
    O firmie
    O nas
    Jak pracujemy
    Nasze atuty
    Płatność i dostawa
    Zwroty i reklamacje
  • Kontakt
  • Koszyk0
+48 53 230-30-00
(9:00 – 16:00)
Linia jest czynna od poniedziałku do
piątku w godzinach 09:00 – 16:00
Główna
Katalog
Koszyk
Kraj dostawy
Wybierz język
Katalog
A
Acura
Alfa Romeo
Alpina
Aston Martin
Asuna
Audi
B
BMW
Brilliance
Buick
BYD
C
Cadillac
Chana
Changan
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
D
Dacia
Daewoo
DAF
Daihatsu
Daimler
Datsun
Dodge
DongFeng
E
Eagle
Emgrand
Eunos
F
FAW
Fiat
Ford
Freightliner
FSO
G
Geely
Genesis
Geo
GMC
Golden Dragon
Great Wall
H
Hafei
Haima
Haval
Honda
Hyundai
I
Infiniti
Innocenti
Iran Khodro
Isuzu
IVECO
J
JAC
Jaguar
Jeep
K
Kia
L
Lancia
Land Rover
Landwind
LDV
Lexus
Lifan
Lincoln
Lotus
M
MAN
Maybach
Mazda
Mercedes-Benz
Mercury
Merkur
MG
Mini
Mitsubishi
Mitsuoka
N
Nissan
O
Oldsmobile
Opel
P
Peugeot
Plymouth
Pontiac
Porsche
Proton
Puch
R
Ravon
Renault
Riich
Rover
S
Saab
Samsung
Saturn
Scion
SEAT
Skoda
SMA
Smart
Soueast
SsangYong
Subaru
Suzuki
T
Talbot
Tata
Tesla
Toyota
V
Volkswagen
Volvo
Vortex
Z
Zotye
Główna | Blog

Blog

Najnowsze
Popularne
Kurcze, driterzy!

Gdy mowa o autach do driftu, większości z nas przychodzą na myśl lekkie japońskie coupé – z pewnością nie potężny Ford Mustang. Jednak amerykański mistrz świata w drifcie, Vaughn Gittin Jr., od lat udowadnia, że i ten klasyczny pony car potrafi być zabójczo efektywny na torze. Jego firma RTR (Ready to Rock) od dawna zajmuje się modyfikacją Mustangów, a teraz – we współpracy z Fordem – zaprezentowała pierwszy w historii fabryczny Mustang stworzony do driftu.

0
Ambitny koziorożec

Niemiecka firma Capricorn, znana dotychczas głównie jako dostawca komponentów dla zespołów Formuły 1, Le Mans i WRC, zrobiła krok w świat supersamochodów. Jej debiutancki model, Capricorn 01 Zagato, to wyjątkowy sportowy samochód, w którym niemiecka precyzja inżynieryjna łączy się z włoskim designem od studia Zagato. Auto nie otrzymało aktywnej aerodynamiki, ale nadwozie zostało zaprojektowane tak, aby zapewniać odpowiedni docisk bez dodatkowych elementów.

1
Spoczywaj w pokoju

Mercedes-Benz ponownie sięgnął po gatunek efektownych samochodów pokazowych, prezentując koncept Vision Iconic – luksusowe coupé łączące estetykę minionych dekad z technologiami jutra. Po niezrealizowanych projektach Vision Mercedes-Maybach 6 i jego kabrioletu nowy koncept symbolizuje dążenie marki do połączenia klasycznego przepychu z futuryzmem.

1
Bolt, ale nie food

W 2016 roku Chevrolet Bolt stał się symbolem dostępnej elektromobilności w Stanach Zjednoczonych, a później doczekał się wersji crossover – Bolt EUV. Oba modele jednak zniknęły z rynku w 2023 roku z powodu spadku popytu. General Motors obiecywało „nową generację”, ale ostatecznie zaprezentowało gruntownie odświeżoną wersję dotychczasowego Bolt EUV – już bez dodatkowego oznaczenia w nazwie.

1
Perfect celiebrity

Aston Martin kontynuuje rozszerzanie gamy modeli dla kierowców oznaczonych literą S, do której już należą SUV DBX S i coupe Vantage S. Teraz dołącza do nich supersamochód DB12 S, który w firmie uważany jest za szczyt ewolucji całej rodziny DB. Nowa wersja łączy agresywny design, ulepszone rozwiązania aerodynamiczne i większą moc, stawiając na dynamikę i prowadzenie.

1
Fabia na urodziny

Z okazji 130-lecia marki Skoda zaprezentowano wyjątkową wersję popularnego hatchbacka — Fabię 130. Ta edycja specjalna to swoisty powrót do sportowego ducha modeli RS, których Fabia nie miała od ponad dekady. Jubileuszowa wersja bazuje na odmianie Monte Carlo, jednak wyróżnia się własnym stylem i znacząco ulepszoną techniką.

1
Manifestacja stylu

Studio projektowe Lamborghini Centro Stile świętuje swoje 20-lecie — wydarzenie istotne nie tylko dla marki, ale i dla całej branży motoryzacyjnej. Do 2005 roku wygląd legendarnych supersamochodów tworzyły zewnętrzne studia projektowe, a dopiero po przejęciu firmy przez Audi Lamborghini zyskało własne centrum stylistyczne. Inicjatorem był Luc Donckerwolke, autor modeli Murciélago i Gallardo, którego wizja nadała nowy kierunek wizualnemu DNA marki.

1
Psi luksus

Firma Rolls-Royce po raz kolejny udowadnia, jak daleko może sięgać personalizacja. Elektryczne coupé Spectre otrzymało wyjątkową wersję o nazwie Bailey, stworzoną na cześć ukochanego psa rodziny zamawiającej. Dla właścicieli ten samochód to nie tylko środek transportu, ale przede wszystkim symbol ciepłych wspomnień i przywiązania.

1
Sama technika

Elektryczny crossover Polestar 3 wreszcie trafił na rynek – i niemal od razu doczekał się modernizacji. Zaprezentowany jeszcze w 2022 roku, długo czekał na produkcję seryjną: rozpoczęła się ona dopiero w lutym 2024 roku, a pierwsi klienci odebrali swoje auta latem. Inżynierowie Polestara nie próżnowali – przygotowali odświeżoną wersję, w której wygląd pozostał bez zmian, za to technika przeszła poważne modyfikacje.

1
Ostatni raz

Historia Lexusa rozpoczęła się w 1989 roku od modelu LS – to właśnie on wyznaczył standardy luksusu i technologii dla marki. Przez 36 lat LS pozostawał flagowcem, symbolem ciszy, komfortu i perfekcji inżynieryjnej. Jednak czas robi swoje: aktualna, piąta generacja, zaprezentowana w 2017 roku i odświeżona w 2020, dobiega końca. Sprzedaż gwałtownie spada – w USA w ciągu pół roku sprzedano zaledwie 691 egzemplarzy, o 42% mniej niż rok wcześniej.

1
Szczyt luksusu

Mercedes-Benz zaprezentował nowy szczyt luksusu – limitowaną edycję Maybach V12 Edition, stworzoną w ramach programu personalizacji Manufaktur. To propozycja dla tych, którym nawet zwykły Maybach wydaje się zbyt skromny. Bazą stał się flagowy S 680 z podwójnie doładowanym silnikiem V12, lecz tym razem nacisk położono na estetykę – od wyjątkowego lakieru po detale z prawdziwego złota.

1
Pokonać Corollę

Nowa, dziewiąta generacja Nissana Sentra zadebiutowała w USA i ponownie staje do rywalizacji z Toyotą Corollą. To kluczowy sedan marki na amerykańskim rynku – w 2023 roku sprzedano ponad 153 tysiące egzemplarzy, a łączna produkcja w ciągu 40 lat przekroczyła 6,5 miliona sztuk. Modernizacja nie przyniosła rewolucji, lecz dopracowano liczne detale – zarówno wizualne, jak i techniczne.

1
Powrót do benzyny

Jeszcze pięć lat temu Fiat postawił na „zieloną” przyszłość, wypuszczając nową 500 wyłącznie w wersji elektrycznej. Jednak kalkulacja się nie sprawdziła: elektryczny model okazał się droższy od poprzednika i nie zdołał powtórzyć jego sukcesu. Podczas gdy dawny Fiat 500 sprzedawał się w liczbie ponad 200 tysięcy egzemplarzy rocznie, w 2024 roku łączna sprzedaż obu generacji ledwie osiągnęła 91 tysięcy, a większość stanowiły stare wersje benzynowe. Fabryka w Mirafiori nawet czasowo wstrzymywała produkcję z powodu niskiego popytu.

1
Barbie gurl

Lexus ponownie zaskoczył publiczność ekstrawaganckim eksperymentem: tym razem potężny LX zmienił się w prawdziwie glamour koncept. Jeśli wcześniej Japończycy rozpieszczali surferów i golfistów tematycznymi wersjami swoich terenówek, to teraz adresatem stała się modna publiczność – beauty blogerki i miłośniczki luksusowego stylu.

1
Kolejna zmiana

Ewolucja Mitsubishi Eclipse zatoczyła nieoczekiwany krąg: początkowo był to sportowe coupé, później kompaktowy crossover, a teraz model pojawił się na rynku europejskim w całkowicie elektrycznym wydaniu. Nowy Eclipse Cross nie jest samodzielną konstrukcją, lecz przestylizowanym Renault Scenic E-Tech, dostosowanym do japońskiej marki. Mitsubishi wykorzystało charakterystyczny język stylistyczny Dynamic Shield, zmieniając wygląd przedniej części, tylnych słupków i oświetlenia, dzięki czemu samochód nie wygląda jak prosty „klon”.

1
Kosmiczny luksus

Rolls-Royce ponownie udowadnia, że pojęcie „unikalności” w świecie motoryzacji można wynieść na absolutny poziom. Dział Bespoke zaprezentował ekskluzywnego Cullinana Cosmos – SUV-a stworzonego dla rodziny z Dubaju, zafascynowanej kosmosem. Jeśli wcześniej na pierwszym planie były limuzyny Phantom w wersjach Cherry Blossom czy Scintilla, tym razem uwaga skupia się na flagowym modelu SUV.

1
Zamiast Ceed

Produkcja Kia Ceed w Europie dobiegła końca – latem linia montażowa słowackiej fabryki definitywnie zakończyła wytwarzanie tego modelu, ustępując miejsca nowemu elektrycznemu hatchbackowi Kia EV4. W przyszłości zakład ma zostać całkowicie przekształcony w fabrykę aut na prąd, jednak zniknięcie Ceeda nie oznacza końca spalinowych hatchbacków Kia. Na europejski rynek wchodzi bowiem Kia K4, zaprojektowana z myślą o globalnych trendach i rynkach.

1
Nuty nostalgii

Nissan wciąż gra na nutach motoryzacyjnej nostalgii: po ubiegłorocznej wersji inspirowanej pierwszą Fairlady Z na rynek USA trafia nowe coupe Heritage Edition, nawiązujące do kultowego Nissana 300ZX generacji Z32. Samochód otrzymał stylowe akcenty z lat dziewięćdziesiątych i ma przypominać fanom marki o złotej erze japońskich sportowych aut.

1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Carsplace
Dane firmy
Regulamin sklepu Carsplace.pl
Polityka prywatności
Prawa autorskie
Cargasm Club
O nas
Jak pracujemy
Nasze atuty
Płatność i dostawa
Zwroty i reklamacje
+48 53 230-30-00
info@carsplace.pl
Zaobserwuj nasze aktualności
Bądź na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami, promocjami i atrakcyjnymi ofertami
Carsplace © All Rights Reserved 2024−2025
Partnerzy: DPD
Akceptujemy płatności: Visa Mastercard PayU