Dziękujemy za zaufanie i wybór naszych produktów!
Jeśli napotkałeś jakiekolwiek problemy z zakupionym towarem, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.

Szanowny kliencie, na zgłoszenie zwrotu macie Państwo 14 dni od odebrania przesyłki.

Aby zgłosić zwrot, prosimy wypełnienie formularza zwrotnego dostępnego na tej stronie. 

Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby rozwiązać Twój problem jak najszybciej.
Czas rozpatrywania zwrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami — 14 dni roboczych od daty ich złożenia. O rezultatach zwrotu poinformujemy Cię drogą mailową lub sms-em.

P.s. Prosimy, aby nie wysyłać paczek ze zwrotem na własną rękę! Każdy zwrot musi być zgłoszony za pośrednictwem formularza zwrotnego.
Po nadaniu paczki otrzymają Państwo informacje od firmy kurierskiej dotyczące terminu odbioru.

P.s.s. Informujemy, że przy składaniu zwrotu zakupionego produktu, konieczne jest załączenie paragonu lub faktury. W przypadku ich braku zwrot może zostać odrzucony, co uniemożliwi odzyskanie poniesionych KOSZTÓW.

Dziękujemy za zrozumienie i cierpliwość!

Przyczyna zwrotu

Zdjęcia

Tu mogą Państwo dołączyć zdjęcie — pomoże to nam lepiej zrozumieć problem i uniknąć go w przyszłości

Dołącz zdjęcie

Zwrot środków na konto