Reklamacje
Dziękujemy za zaufanie i wybór naszych produktów!
Jeśli napotkałeś jakiekolwiek problemy z zakupionym towarem, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.
Aby zgłosić reklamację, prosimy wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego na tej stronie.
Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby rozwiązać Twój problem jak najszybciej.
Czas rozpatrywania reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami — 14 dni roboczych od daty ich złożenia. O rezultatach reklamacji poinformujemy Cię drogą mailową lub sms-em.
P.s. Prosimy, aby nie wysyłać paczek z reklamacjami na własną rękę! Każda reklamacja musi być zgłoszona za pośrednictwem formularza reklamacyjnego.
Po nadaniu paczki otrzymają Państwo informacje od firmy kurierskiej dotyczące terminu odbioru.
P.s.s. Informujemy, że przy składaniu reklamacji dotyczącej zwrotu zakupionego produktu, konieczne jest załączenie paragonu lub faktury. W przypadku ich braku reklamacja może zostać odrzucona, co uniemożliwi odzyskanie poniesionych KOSZTÓW.
Dziękujemy za zrozumienie i cierpliwość!